دانلود pdf کتب آموزشی و داستان و رمان زبان آلمانی و فرانسه و کره ای و چینی و اسپانیایی و ایتالیایی و ترکی و عربی و غیره. جهت خرید کتاب های زبان به صورت فیزیکی به سایت sarangbook.ir مراجعه فرمایید

نظرسنجی سایت

رمان و داستان از کدام زبان بیشتر در سایت قرار بگیره؟ (هم رایگان هم فروشی)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 81
  • بازدید کل : 160510

خرید و دانلود مجموعه کتاب 7 جلدی رمان هری پاتر به زبان ژاپنی Harry Potter Pack Japanese Version


خرید و دانلود مجموعه کتاب 7 جلدی رمان هری پاتر به زبان ژاپنی Harry Potter Pack Japanese Version

خرید و دانلود pdf مجموعه کتاب 7 جلدی رمان هری پاتر به زبان ژاپنی Harry Potter Pack Japanese Version

تمام هفت جلد این رمان داخل یک فایل زیپ قرار گرفته است

مشخصات

نویسنده : J K Rowling

ناشر : Seizansha

جموعه کتاب های Harry Potter ، نوشته رمان نویش انگلیسی Joanne Rowling معروف به J.K.Rowling می باشد . رولینگ متولد 1965 شهر Gloucestershire انگلستان می باشد . قالب شهرت رولینگ بخاطر رمان محبوب هری پاتر می باشد . این کتاب برنده چندین جایزه بین المللی شده است و همچنین 400 میلیون نسخه از این کتاب در سرتاسر جهان به فروش رفته است . این کتاب در فروش کلی به پرفروش ترین کتاب دنباله دار تاریخ تبدیل شده است ، و همچنین از این کتاب 8 فیلم نیز ساخته شده است که همه انها جزء پرفروش ترین فیلم های تاریخ می باشند . رولینگ در حال انتظار برای قطار در ایستگاه منچستر بود وقتی برای اولین بار در سال 1990 ایده کتاب های هری پاتر به ذهنش رسید . 7 سال پس از آن روز J.K.Rowling جلد اول این کتاب با نام هری پاتر و سنگ جادو به چاپ رساند . داستان این سری در رابطه با پسر یتیمی می باشد که با خاله و شوهر خاله اش در یک خانه زندگی می کند ، تا زمانی که در روز تولد 10 سالگی اش متوجه می شود که یک جادوگر است و پس از آن به مدرسه جادوگری هاگوارتز می رود و متوجه حقایق تلخ و شیرین بسیاری در رابطه با خود می شود . مجموعه کتاب های Harry Potter یکی از زیباترین رمان های دنباله دار می باشد .


مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 356

دانلود pdf کتب آموزشی و داستان و رمان زبان آلمانی و فرانسه و کره ای و چینی و اسپانیایی و ایتالیایی و ترکی و عربی و غیره

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما